شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۹:۵۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 232
  • کد خبر : ۳۰۶۸۲
به میزبانی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی
تفاهم‌نامه همكاری مریم طهماسبی مشاور وزیر با بنیاد توسعه كارآفرینی زنان و جوانان

به میزبانی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی

تفاهم‌نامه همکاری مریم طهماسبی مشاور وزیر با بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان

 

تفاهم نامه همکاری دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری با بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان به منظور ايجاد و گسترش همكاري‌هاي مشترک در زمینههای آموزشي ـ اجرایی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار جمعی برای رسیدن به معیشت پایدار محلی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ مریم طهماسبی مشاور وزیر در این جلسه گفت: ایجاد و توسعه کسب‌ وکارهای زنان روستایی و عشایری در مناطق محروم روستایی و عشایری از طریق تعامل و همکاری  بخش دولتی با سازمان‌های مردم نهاد، موسسات و انجمن‌های غیر انتفاعی و نهادهای توسعه‌ای در هر جامعه، در بهبود معیشت و توسعه مناطق کم برخوردار بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی افزود بر همین اساس دفتر توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی و عشایری با برخورداری از شبکه عاملین ترویج غیردولتی و کارشناسان حوزه زنان روستایی و عشایری در بخش دولتی، از یکسو و بنیادهای غیر انتفاعی و فعال حوزه زنان با برخورداری از جایگاه قانونی و پذیرش مسئولیت اجتماعی از سوی دیگر ، می توانند به عنوان شرکای مناسبی در توسعه اجتماعی و اقتصادی زنان روستایی و عشایری گام بردارند. همچنین مجموعه این اقدامات با اثرات مثبت  اقتصادی به توسعه ملی و معیشت پایدار جامعه روستایی و عشایری کمک شایانی خواهد نمود.

طهماسبی با توجه به آنچه برشمرده شد؛ گفت:  دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان که از جمله فعالان حوزه زنان بوده و تجربه مثبت و مؤثری در خدمت رسانی به جامعه هدف داشته، نموده است.

مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در پایان گفت: این تفاهم نامه با پبش بینی شرح وظایف هر یک از طرفین و به اشتراک گذاری منابع در دسترس سعی بر آن است تا افزایش ضریب نفوذ خدمات به جامعه روستایی و عشایری صورت پذیرد.

گفتنی است ؛ این تفاهم نامه سه ساله و با هدف خدمات رسانی به زنان ساکن در مناطق روستایی و عشایری استان سیستان و بلوچستان منعقد گردیده است.

photo9667096254.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0