"مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان گفت: روز مزرعه پرورش ماهیان گرمابی در محل مزرعه پرورش ماهی سعدالله مشایخی(تولید کننده نمونه کشوری سال ۱۳۹۷ ) واقع در روستای علاءالدینی شهرستان جیرفت برگزار گردید"
به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان مهندس پونه نامور مدیر هماهنگی و ترویج کشاورزی سازمان بیان داشت: با توجه به رشد کنونی جمعیت دنیا و اهمیت تولید پروتئین حیوانی، تولید و پرورش آبزیان بعنوان موثرترین راهکار جهت تولید پروتئین می باشد.
وی افزود:به منظور توسعه پرورش ماهیان گرمابی در منطقه و با درنظرگرفتن شرایط مستعد آب و هوایی و در راستای اجرای برنامه عملیاتی فعالیتهای آموزشی و ترویجی در سال ۱۳۹۸ با هماهنگی مدیریت امور شیلات و آبزیان و همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت روز مزرعه پرورش ماهیان گرمابی با حضور رییس سازمان، مدیر شیلات و آبزیان ،مدیرجهاد کشاورزی شهرستان جیرفت، روسای ادارات ، مسئولین مراکز جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت ، مروجین مسئول پهنه های تولیدی و بهرهبرداران علاقمند در محل مزرعه پرورش ماهی سعدالله مشایخی تولید کننده نمونه کشوری سال ۹۷ واقع در روستای علاءالدینی شهرستان جیرفت برگزار گردید.
نامور هدف از برگزاری این برنامه را ، آموزش کارشناسان و بهره برداران و آشنایی آنها با روش های نوین پرورش ماهیان گرمابی در استخر های بتنی تولید متراکم و استخرهای خاکی جهت توسعه صنعت شیلات در منطقه عنوان کرد.
