شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۳:۵۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 306
  • کد خبر : ۳۰۶۵۷
ستاد دهه فجر وزارت جهاد کشاوری برگزار کرد
برپایی نمایشگاه ارائه دستاوردهای زنان روستایی و عشایری

ستاد دهه فجر وزارت جهاد کشاورزی برگزار کرد

برپایی نمایشگاه ارائه دستاوردهای زنان روستایی و عشایری

 

نمایشگاه ارائه مستقیم محصولات تولیدی زنان روستایی و عشایری با حضور مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری و با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه وزارت جهادکشاورزی و 7 استان مازندران، آذربایجان شرقی، قم، قزوین، تهران، لرستان و گلستان همزمان با شروع ایام دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ مریم طهماسبی مشاور وزیرگفت: در هفتمین روز از ایام دهه فجر جشنواره پخت نان و شیرینی سنتی و خانگی و همچنین برپایی سیاه چادر عشایری در محل وزارت جهادکشاورزی انجام شد.

وی گفت: همزمان با جشن مبعث زنان روستایی و عشایری در این جشنواره با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه وزارت جهادکشاورزی ودفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، با طبخ نان و شیرینی سنتی و همچنین دمنوش های گیاهان دارویی محصولات خود را معرفی کردند.

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارتخانه، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، معاونین و مدیران کل بخش های مختلف وزارتخانه و جمعی از همکاران وزارت جهادکشاورزی در این جشنواره شرکت کردند و از نمایشگاه زنان روستایی نیز بازدید نمودند.

4_6384334320221328090.jpg

13.jpg

ذ.jpg

9.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0