شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۴:۳۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 256
  • کد خبر : ۲۹۹۰۸
محمد مهدی قاسمی در گردهمایی مدیران:
آموزش و ترویج موتورمحركه تحقیقات و بخش اجراست

محمد مهدی قاسمی در گردهمایی مدیران:

آموزش و ترویج موتورمحرکه تحقیقات و بخش اجراست

 

محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات درگردهمایی مدیران هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان هاگفت:آموزش و ترویج موتور محرکه تحقیقات وبخش اجراست وباید بر اساس پژوهش و تحقیقات جواب ما را بدهند ودر نظام مسایل،این موارد باید به جد اعلام و پیگیری شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ محمد مهدی قاسمی در این گردهمایی که با حضور مجتبی خیام نکوئی معاون وزیر، معاونین، مدیران کل و ستادی و روسای مراکز تابعه موسسه برگزار شد؛ در ارتباط با نقاط ضعف موجود که اقدامات لازم در جهت رفع آن انجام شود؛ گفت: آموزش ما چگونه واثر گذاری آن چه میزان بوده است واطلاعات اولیه شناسه بهره برداران باید در دسترس باشد و همچنین با نداشتن داده های پایه ای که بیس برنامه ریزی و شاخص گذاری است؛ باید به مراکز آمار در جمع آوری آن کمک کنیم.

معاون سازمان تات گفت:ما باید روسای سازمان ها را در فعالیت های ترویجی با روش های تسهیلگری سهیم و اقناع کنیم؛ تا بتوانند به عنوان خط مقدم موضوعات را دسته بندی و به وزیر برسانند.

قاسمی تصریح کرد: نگاه ما باید، نگاه مطالبه گرانه باشد و برای تمام مسایل و فعالیت های کاری خود، استانداردها را رعایت کنیم؛ همچنین کتابچه هویت بصری و پروتکل های برگزاری جشنواره ها، همایش ها طراحی و ابلاغ خواهد شد.

رییس موسسه آموزش و ترویج با اشاره به اینکه نیاز به کارگروه های ستادی و استانی داریم و بحث ها بصورت تخصصی دنبال شود؛ گفت: فناوری اطلاعات‌ وارتباطات،آموزش ویژه مدیران ترویج، اعتبارات و امور مالی، نظارت و ارزیابی و توانمند سازی زنان روستایی و عشایری و عنایت ویژه به این گروه که معیشت برعهده آنان است؛ لازم و ضروری است.

معاون سازمان تات در ارتباط با شایستگی مدیران گروه گفت: : مدیران ترویج ،محققین معین ، محققین مروجان ارشد ومعرفی آنان به جامعه بهره برداران که سرآمد و ماهر هستند و نحوه انتقال به مخاطب خود را می دانند و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

گفتنی است قاسمی در پایان با اشاره به اینکه استراتژی داشته باشید؛ گفت: با توجه به توانمندی و امکانات مراکز استان ها استراتژی محوروبرنامه محور باشیم؛ قبل از مفاهمه با دیگران باید با خودمان به مفاهمه برسیم و مطمئن باشید اگر هم نوا و هم افزا شویم؛ به نتیجه خواهیم رسید.

2_6383548309110805060.jpg

img_7084.jpg

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0