جمعه, 7 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۲:۰۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 589
  • کد خبر : ۲۵۴۱۵
تسهیلگری در ترویج كشاورزی

تسهیلگری در ترویج کشاورزی

 

وبینار ملی " برنامه تسهیلگری در ترویج کشاورزی" با  هدف  توسعه  یادگیری  و تسهیم تجارب مربیان تسهیلگری کشور روز یکشنبه  اول خردادماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در راستای ترویج فرهنگ تسهیلگری و تبادل تجارب بین استانها دراین وبینار نمایندگان دو گروه مربیان تسهیلگری استان های شمالی و جنوبی به ارائه گزارش فعالیت های انجام شده را همراه با پخش کلیپ های جذاب فرایند طی شده دوساله تشریح نمودند.

درادامه این برنامه آموزشی، سید بابک موسوی نژاد مقدم مدرس و تسهیلگر کارگاه های آموزشی به تشریح نسبت تسهیل گری با ترویج کشاورزی، ویژگی های کشاورزی سوم ونقش و پارادیم ها در تسهیلگری پرداخت.

img_0946.jpg

در بخش دیگری از این برنامه، مربیان تسهیگری کشور به منظور بهبود فعالیت ها وتوسعه تسهیلگری در فرایندهای ترویجی در سطح استان ها درخواست و پیشنهادات خود را مطرح نمودند که ازجمله مهمترین آنها، حمایت و پشتیبانی مدیران ترویج کشاورزی استانها از مربیان تسهیلگری و برنامه های تسهیلگری در ترویج کشاورزی بود.

گفتنی است، برنامه های آموزشی ویژه تسهیلگران ایران درسال 1401، (فراتسهیلگری Meta-Facilitation)) و (یادگیری افقی HLP) از جمله سرفصل های آموزشی است که در برنامه ملی تسهیلگری در ترویج کشاورزی پیگیری و انجام می شود.

 

img_0944.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0