پنج‌شنبه, 30 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۹:۵۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 245
  • کد خبر : ۲۵۴۱۳
دومین كاروان ترویجی ارتقای بهره وری كشاورزی در استان اردبیل اجرا می شود

دومین كاروان ترویجی ارتقای بهره وری كشاورزی در استان اردبیل اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، اولین نشست هماهنگی دومین کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی با حضور دکتر علی اکبر مویدی معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس تقی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل، حجت الاسلام اکبری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه استان، مهندس ضیاءچهره مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان و جمعی از مدیران ارشد سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل و شهرستان های تابعه روز دوشنبه دوم خردادماه در محل سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل برگزار شد.

22.jpg

دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در این نشست بر  برنامه ریزی برای استفاده از تمام ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری سازمان تات در افزایش رسوخ دانش به عرصه های کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل تاکید کرد.

وی افزود : یکی از اهداف اصلی کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی در استان اردبیل، تعیین اولویت های پژوهشی کاربردی و آموزشی شهرستان های این استان است تا برنامه ریزی در ستاد بر پایه ی این اولویت ها صورت گیرد.

معاون آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تات همچنین توسعه ترویج نوآوری ها، تجارب و دانش بومی استان را از دیگر اهداف مهم این کاروان برشمرد.

از دیگر مباحثی که در این نشست بررسی شد، تقویت مباحث عملی ترویج کشاورزی و ارتقاء بهره وری کشاورزی و افزایش راندمان محصولات با استفاده از انتقال کاربردی یافته های تحقیقاتی و بهره گیری از دانش روز حوزه ی کشاورزی بود.

گفتنی است، برخی از مدیران جهادکشاورزی شهرستانهای تابعه نیز به صورت وبیناری در این جلسه شرکت کردند.

11.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0