سه‌شنبه, 4 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۴:۴۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 135
  • کد خبر : ۲۵۳۲۴
next    /  2 prev
توجه به تولید پیش نیاز تنظیم بازار كالاهای اساسی كاروان ترویجی ارتقای بهره وری كشاورزی بسترساز افزایش تولید و خودكفایی

توجه به تولید پیش نیاز تنظیم بازار کالاهای اساسی

کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی بسترساز افزایش تولید و خودکفایی

 

دکتر مویدی: کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی برای بستر سازی افزایش کمی و کیفی تولید و خودکفایی کشور در محصولات کشاورزی برنامه ریزی شده است که در استان کرمانشاه فعالیت خود را آغاز نمود.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه: توجه به تولید پیش نیاز بحث تنظیم بازار است.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه، جلسه ای به منظور ارایه گزارش فعالیت های انجام شده در کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی در استان کرمانشاه برگزار شد، با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه در محل سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.

 

whatsapp image 2022-05-17 at 11.21.15 am (1).jpeg

مهندس شهریار قاسمی رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه، ضمن تاکید بر ضرورت بکارگیری علم روز در عرصه های کشاورزی و عبور از روش های سنتی گفت: کاروان های ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی می توانند با مجهز نمودن بهره برداران به علم روز دنیا، امنیت غذایی کشور را تامین نمایند.

مهندس قاسمی سپس با تاکید بر اهمیت توجه به مقوله تولید افزود: توجه به بازار و تنظیم بازار نباید ما را از بحث تولید غافل نماید، در واقع تولید پیش نیاز امر تنظیم بازار است .

در ادامه این جلسه دکتر علی اکبر مویدی به روند برنامه ریزی های صورت گرفته جهت آغاز به کار کاروان ها اشاره کرد و گفت: در این کاروان ها به دنبال هماهنگی بیشتر بین تحقیقات،ترویج و دانشگاه و در نهایت اجرای مطلوب رویکردهای ترویجی و رسیدن به خودکفایی و امنیت غذایی کشور هستیم .

گفتنی است، در بخش دیگری از این نشست، معاونین و مدیران کل موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و محققین همراه کاروان ضمن ارایه گزارش مختصری از بررسی و روند فعالیت های آموزشی و ترویجی در استان کرمانشاه، نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را به منظور رفع موانع و مشکلات کشاورزی استان بیان کردند.

در پایان جلسه، به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، از همکاری و همراهی مدیر و همکاران روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، مدیر روابط عمومی سازمان تات و موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در امر اطلاع رسانی و بازتاب خبری و رسانه ای گسترده در راه اندازی و آغاز به کار کاروان ترویجی ارتقای بهره وری بخش کشاورزی، توسط رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی قدردانی شد.

 

 

whatsapp image 2022-05-17 at 12.16.42 pm (1).jpeg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0