شنبه, 8 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 248
  • کد خبر : ۲۴۳۷۹
حضور رییس موسسه آموزش و ترویج كشاورزی در شورای بسیج پایگاه شهید نواب صفوی

حضور رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در شورای بسیج پایگاه شهید نواب صفوی

 

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر مویدی در پنجاهمین جلسه شورای بسیج پایگاه شهید نواب صفوی که همزمان با بزرگداشت هفته بسیج روز شنبه ۶ آذرماه در سالن مروج موسسه برگزار شد ، گفت: هفته بسیج برای آحاد ملت است. بسیج کانون مردمی است.

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با بیان اینکه هرکسی در کشور با تلاش خالصانه و خلوص نیت فعالیت کند، یک بسیجی است، اظهار کرد: تفکر بسیجی در خدمتگذاری و بصیرت و آگاهی در راه خدمت به مردم از مهم ترین شاخصه های بسیج است.

دکتر مویدی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، افراد بسیجی باید افراد پذیرفته شده و تاثیرگذار در جامعه باشند. در واقع شخصیت یک بسیجی باید جاذب باشد و تفکر بسیجی در جامعه غالب شود.

معاون آموزش و ترویج کشاورزی با اشاره به اینکه یک بسیجی باید هنر تحلیل درست از وقایع پیرامون خود را داشته باشد، گفت: بسیجی در تعاملات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ، فرهنگی و تربیتی بسیار فعال است  که این مهم جای تقدیر دارد.

دکتر مویدی در پایان سخنان خود، با اشاره به بیانات حضرت امام (ره)، شاخص های فرهنگ و تفکر بسیجی را مسئولیت پذیری، شجاعت‌، ولايت‌ مداری، آگاهي، شناخت‌، دشمن شناسي‌ و حريت بیان کرد.  

گفتنی است، در پایان این نشست، از دو نفر بسیجی نمونه پایگاه شهید نواب صفوی با اهدا لوح تقدیر از سوی رییس موسسه تقدیر شد.

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0