پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 407
  • کد خبر : ۲۴۰۰۳
برگزاری همایش مجازی فرهنگ عاشورایی در شورای فرهنگی موسسه آموزش و ترویج كشاورزی بررسی شد

برگزاری همایش مجازی فرهنگ عاشورایی در

شورای فرهنگی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی بررسی شد

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در سومین نشست شورای فرهنگی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی که با حضور رییس موسسه و اعضای شورا روز شنبه 27 شهریور برگزار شد، برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری "اولین  همایش مجازی فرهنگ عاشورایی" به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) انجام شد و همچنین درخصوص برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.

دکتر مویدی معاون آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تات و رییس شورای فرهنگی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، ضمن تجلیل از جایگاه و مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس که اقتدار، امنیت و عزت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورده اند، گفت: در شرایط جامعه پس از پیروزی انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی، مردم ایران خود را مدیون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران می‌دانند که با جانفشانی خود حتی وجبی از این خاک مقدس را به دشمن ندادند.

دکتر مویدی افزود: بسیار باعث خرسندی است که اولین همایش مجازی فرهنگ عاشورایی بصورت ملی و همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی تصریح کرد: حوزه‌ی آموزش و ترویج کشور باید پرچمدار تفکر و اندیشه نو، فرهنگ سازی، الگوسازی و توسعه فعالیت های این چنینی باشد.

در بخش دیگری از این نشست، مهندس عزیزی دبیر شورا گزارشی از برنامه و اقدامات به عمل آمده درخصوص نحوه برگزاری این همایش ملی و همچنین برنامه­ های مناسبتی­ گرامیداشت هفته دفاع مقدس شامل: آذین بندی فضای عمومی ساختمان، پخش نماهنگ­های حماسی از نمایشگرهای طبقات، برگزاری مسابقه فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی، سرکشی و تجلیل از یکی از خانواده شهدا ارایه کرد.

قابل ذکر است، قرائت زیارت عاشورا ، مرثیه سرایی، تجلیل از پیرغلامان امام حسین(ع)، برگزاری دوره آموزشی مجازی، کلیپ های مناسبتی و یادبود همکاران متوفی جامعه آموزش و ترویج کشاورزی بخش های برنامه این همایش است که درروز شنبه سوم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0