پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 377
  • کد خبر : ۲۳۵۴۰
ارتباط مستقیم رییس موسسه آموزش و ترویج كشاورزی با برنامه افتتاح طرح‌های ملی وزارت جهاد كشاورزی از استودیو كشاورز خراسان رضوی

ارتباط مستقیم رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با برنامه افتتاح طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی از استودیو کشاورز خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی دکتر مویدی معاون آموزش و ترویج کشاورزی سازمان با حضور در استودیو کشاورز خراسان رضوی، شبکه برکت هشتم با برنامه افتتاح طرح‌های ملی کشاورزی و رونمایی از سامانه پایش اطلاعات کشاورزی (سیاک) روز پنجشنبه 13 خردادماه ارتباط مستقیم برقرار کرد.

دکتر مویدی در این ارتباط زنده و مستقیم ضمن تشکر از مجری طرح پایش اطلاعات کشاورزی و آرزوی توفیق برای اجرای این طرح در وزارت متبوع، از توسعه رسانه‌های آموزشی دیجیتال که با همت موسسه آموزش و ترویج کشاورزی روز به روز درحال رشد و پیشرفت است به عنوان یک بستر مناس برای سایر فعالیتهای دیگر بخش‌های کشاورزی نام برد. وی استودیو کشاورز استان خراسان رضوی  را مصداق این پیشرفت برشمرد.

معاون آموزش و ترویج کشاورزی، با بیان اینکه کشاورزی دانش محور نیاز به استفاده بهینه از ابزار فناوری اطلاعات و رسانه دارد، اظهار کرد: تلاش همه همکاران مجموعه آموزش و ترویج کشاورزی برای عینیت بخشیدن به این مهم است و همین امروز با تلاش همکاران رسانه و فناوری اطلاعات مراسم ملی وزارت جهادکشاورزی به طور همزمان به صورت گسترده از طریق شبکه های اینترنی موسسه و استودیو کشاورز در کل کشور اطلاع رسانی شد.

پس از این مراسم، رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با حضور در جلسه کمیته فنی ترویج استان و بیان اهداف آموزشی و ترویجی سال ۱۴۰۰ به سوالات همکاران ترویج خراسان رضوی پاسخ داد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0