شنبه, 8 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 144
  • کد خبر : ۲۲۱۴۱
كار و رفتار حرفه‌ای و متفاوت در هسته محتوایی روابط عمومی

کار و رفتار حرفه‌ای و متفاوت در هسته محتوایی روابط عمومی

  دکتر والی‌زاده سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در نخستین نشست هسته محتوایی روابط عمومی در ستاد ملی رسانه که روز دوشنبه 16 تیرماه سال جاری در سالن مروج موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، ایجاد هسته محتوایی روابط عمومی را منشا خیر و برکت به‌منظور انعکاس دستاوردهای کلان وزارت متبوع دانست و گفت :ما باید فراتر از باورهای از پیش تعیین شده با رفتار و کار حرفه‌ای در اغنا و اثربخشی برای مخاطبان بخش کشاورزی موفق عمل کنیم.

دکتر والی‌زاده  هم‌افزایی حوزه ترویج و ارتباطات را امری ضروری خواند و گفت: ما به دنبال اشتراکات این دو مجموعه هستیم چرا که ابزار، ادبیات و هدف ما برای برقراری ارتباط موثر با بهره‌برداران یکی است.

وی ظرفیت رسانه را فرصتی مطلوب برای ارایه دستاوردهای کلان بخش کشاورزی معرفی کرد و افزود :در شرایط کنونی جامعه،  بایستی برای مسائل روز کشاورزی  پاسخ منطقی و هوشمندانه داد و در واقع شناخت جامعه مخاطبان، بهره‌گیری از ظرفیت رسانه  و رفتار شناسی حوزه رسانه از وظایف اصلی روابط عمومی است.

 سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی، همچنین از شروع فعالیت رادیو رویش در نیمه دوم تیرماه و راه‌اندازی اولین روزنامه رایانه‌ای در بخش کشاورزی و پادکست روزنگار با محتوای چکیده اخبار حوزه کشاورزی خبر داد.

 دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و رییس ستاد ملی رسانه وزارت جهادکشاورزی نیز در نخستین جلسه هسته محتوایی روابط عمومی، ابراز امیدواری کرد، با تشکیل این هسته در ستاد ملی رسانه وزارت جهادکشاورزی، در انعکاس فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی گسترده برای بازتاب رویدادهای مهم وزارت جهادکشاورزی، گام‌های موثری طراحی شود.

مدیرکل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی و دبیر ستاد ملی رسانه وزارت جهادکشاورزی نیز در این نشست ضمن ارایه گزارش جامعی از اقدام‌ها و برنامه‌های ستاد ملی رسانه، سازماندهی این ستاد را در دو بخش محتوایی و فنی تشریح کرد و گفت: در بخش محتوایی پیش از این چهارده هسته تولید محتوی بخش‌های تخصصی وزارت جهادکشاورزی شکل گرفته که با هسته روابط عمومی  پانزدهمین هسته تشکیل شده است.



مهندس سید اسحاقی افزود در بخش فنی و ساختاری نیز علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در صدا و سیما، فعالیت‌های جدید در حوزه‌ی رادیو و تلویزیون نیز در حال تولید و پخش است.

مدیرکل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی از تولید و پخش 213 برنامه طی شش ماهه دوم سال 98 معادل 2300 دقیقه خبر داد و گفت: پیش تولید برنامه‌های جدید از شهریورماه آغاز می‌شود.



امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0