چهارشنبه, 29 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 142
  • کد خبر : ۲۲۱۰۹
وزیر جهاد كشاورزی اعلام كرد: نفوذ دانش به عرصه ها با اجرای طرح نهضت جهش تولید در كشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: نفوذ دانش به عرصه ها با اجرای طرح نهضت جهش تولید در کشاورزی


وزیر جهاد کشاورزی گفت: با اجرای طرح نهضت جهش تولید در کشاورزی نفوذ دانش به عرصه های تولید توسط بسیجان افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویح کشاورزی به نقل از ایانا،  دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم آغاز نهضت سراسری جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری که صبح امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به صورت ویدئو کنفرانس با فرماندهان بسیج در استان‌های مختلف و متخصصان حوزه کشاورزی و دامپروری سراسر کشور برگزار شد، گفت: بخش کشاورزی یکی از بخش های مهم اقتصادی کشور است ‌که در اقتصاد بدون نفت و شرایط سخت تحریم ها به رشد اقتصادی کشور کمک کرده است.

وی با بیان اینکه پیوند بسیج و بخش کشاورزی را به فال نیک می‌گیریم، افزود: بسیج نیز در شرایط سخت کشور همیشه حضور داشته و به بهبود وضعیت کشور کمک کرده است.

دکتر خاوازی با تاکید بر اینکه فعالیت بزرگی توسط بسیجیان در بخش کشاورزی در حال اجرا است، گفت: نفوذ دانش به عرصه های تولید توسط بسیجان اجرا خواهد شد که به خوبی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح، مبانی مردمی بسیار محکمی دارد، ادامه داد: این حرکت و سایر حرکت‌ها در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های جهاد کشاوری در استان ها تلفیق خوبی را خواهد داشت و در نتیجه شاهد جهش تولید واقعی در همه عرصه های زراعی، باغی، دامی و شیلات کشور خواهیم بود.

وزیر جهاد کشاورزی ضمن دعوت از بسیج برای ورود به سایر بخش های کشاورزی، گفت: بسیج می‌تواند در امور جنگل، منابع طبیعی و امور اراضی به وزارت جهاد کشاورزی کمک کند تا ما بتوانیم غذای مناسب و مفید را برای کشور تولید کنیم و شاهد پایداری در تولید باشیم.

به گفته دکتر خاوازی بخشی از اطلاعات یکپارچه اطلاعات مورد نیاز بخش کشاورزی در بسیج طراحی شده که تلفیق آن با وزارت جهاد کشاورزی می‌تواند اتفاقات بسیار خوبی را برای این بخش رقم بزند.

وی با ابراز امیدواری برای همکاری بخش‌های مختلف اعم از بسیج، سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی، آموزش و ترویج، گفت: یکپارچگی این سازمان‌ها سبب استفاده حداکثری از زحمات بسیج خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان گفت: در آینده شاهد اتفاقات بسیار خوبی در بخش کشاورزی با همراهی بسیج خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، در طرح " نهضت سراسری جهش تولید در عرصه کشاورزی"، سازمان بسیج در تولید پنج محصول راهبردی گندم، جو، برنج، ذرت و کلزا و همچنین دامپروری با ۱۵ هزار مهندس کشاورزی به کمک امنیت غذایی کشور می‌آید و با وزارت جهاد کشاورزی همکاری خواهد کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0