جمعه, 10 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 172
  • کد خبر : ۲۴۶۳۱
نوزدهمین رویداد ملی ترویج كشاورزی راهكارهای پیشگیری و مقابله با سرمازدگی درختان میوه در مناطق معتدله و سردسیری

نوزدهمین رویداد ملی ترویج کشاورزی

راهکارهای پیشگیری و مقابله با سرمازدگی درختان میوه در مناطق معتدله و سردسیری

 

موسسه آموزش و ترویج کشاورزی نوزدهمین رویداد ملی ترویج کشاورزی را با عنوان "راهکارهای پیشگیری و مقابله با سرمازدگی درختان میوه در مناطق معتدله و سردسیری" با حضور مدیران، کارشناسان، مروجان و بهره‏برداران بخش کشاورزی بویژه باغداران روز یکشنبه سوم بهمن سال جاری برگزار کرد.

  در آغاز برنامه دکتر موموندی مدیرکل دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی به تشریح اهداف، اهمیت موضوع و همچنین بررسی جوانب گوناگون آن پرداخت.

در ادامه، محققانی از پژوهشکده میوه های معتدله و سردسیری، موسسه تحقیقات خاک و آب، مرکز تحقیقات فنی و مهندسی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استانهای فارس، قزوین و سمنان(شاهرود) و کشاورزان پیشرو از استان های زنجان و چهارمحال و بختیاری به بیان تجارب، نظرات و دیدگاه های خود حول چهار محور اصلی پرداختند..

محورهای اصلی برنامه عبارتند از: علل، و نشانه های سرمازدگی در باغات معتدل و سردسیری، روش های غیر فعال در مدیریت و مقابله با سرمازدگی، روش های فعال در مدیریت و مقابله با سرمازدگی و ارائه تجارب موفق بهره برداران در مدیریت پیشگیری و مبارزه با سرمازدگی به تشریح یافته های تحقیقاتی و تجارب موفق خود بود.

در پایان برنامه پانل تخصصی برگزار شد و به سوالات مخاطبان نیز پاسخ داده شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0